czwartek, 30 sierpnia 2012

Stylizacja sendusiaa8:

Make-up:

Przed:

Nie jestem emo czy punkiem więc się nie znam :/
Ale na moje oko to jest tragedia :(

Ocena: 2-

Po:



Bez tej tony dodatków i przy lekkich zmianach jesteś wprost zniewalająco piękna. Teraz widać twoje kąty twarzy które są urocze. Teraz zamiast 2- jest 6+ . Oczy podkreśliłam kredką i pomalowałam delikatnie rzęsy. Jesteś ss więc zrobiłam ci włosy przynależne do tego członkostwa. Usta delikatnie pomalowane szminką.

Ubiór:

Przed:






Nie jest źle ani dobrze. Spódniczka za elegancka do kurtki ! Stanik zamiast bluzki. Oryginalne. Ale już nie modne :/ Buty z całego zestawu są najmniejszą porażką a są założone krzywo. Popracuj nad stylem !!!

Ocena: 3

Po:





Nutka elegancji, szczypta pastelowych kolorów i eliksir piękności gotowy. Żartuję :) Teraz co z tego że jesteś urocza to jeszcze elegancka. Zazdroszczę ci torebki. Wyglądasz z nią zniewalająco. A dzięki butom wyglądasz kobieco. Stylizacja na 6+

P.S
Kochana, postaw na modę ! Jesteś miła, urocza i strasznie kochana ale nie odnajdziesz się jeśli nie weźmiesz się za styl :) I co najważniejsze rozjaśnij skórę. Nie każę ci zbladnąć ale nie stawaj się mużynką :<

PAMIĘTAJ O DODANIU SIĘ DO OBSERWATORÓW !!!

środa, 29 sierpnia 2012

NOWY DZIAŁ NA BLOGU :D

Uwaga nowy blogowy dział :D Stardollowa wpadka tygodnia i miesiąca !!! Jeżeli zobaczycie coś zabawnego lub nieetycznego zapiszcie to w prezentacji i podajcie link ! Najlepsze wpadki podesłane do mnie zostaną nagrodzone stardollarami !!! Ale to nie wszystko , Loteria ruszyła do wygrania 200, 100 i 50 stardollarów !!! Pamiętajcie komentujcie/obserwujcie/polecajcie !!! Na tyle :)


Pozdrawiam,
nikapet 
Nowe Stylizacje !!!

Mam nowy Look nowe ubrania i nowe pomysły !!! Zrobiłam kilka stylizacji. Tak mi się to spodobało ,że postanowiłam się podzielić najładniejszymi i najciekawszymi. Myślę że się wam spodobają :) Pozdrawiam, nikapet :)


 
Stylizacja pod tymi na górze jest tą która z pośród 30 stylizacji które wykonałam jest najładniejsza :)

A WY CO O TYCH STYLIZACJACH SĄDZICIE ? KOMENTARZE MILE WIDZIANE :)





Stylizacja Monma15:

Make-up:

Przed:

 Ładnie :) Nie jest źle. Tylko ten nos i te usta :< Ale i tak wielki plus za naturalność. Make-up zrobiony równo.

Ocena: 4+

Po:

Ten make-up dodaje ci wdzięku. Postawiłam na neony. Delikatnie oczy pomalowane kredką. Oba konciki oczu niebieskim Linerem co ładnie podkreśliło ci oczy:)

Ubranie:

Przed:

Stylizacja nie banalna ale lekko niedopasowana. Powiem tak. Czegoś tu brakuje. Stylizacja jest nudna :/

Ocena: 3+

Po:


 

Stylizacja wydaje się ciekawa. Neonowa torebka dodaje wdzięku i razem ze spódniczką tworzą elegancki miks kolorów. Czarna koszulka ładnie kontrastuje z butami i łańcuszek elegancko łagodzi sytuację. Poprostu cudo :)

P.S
Postaw na neony !!! Twoja doll będzie zachwycała. Twój neutralny styl będzie genialnie dopasowywał się do Twojego sposobu ubierania się.

PAMIĘTAJ O DODANIU SIĘ DO OBSERWATORÓW INACZEJ STYLIZACJA NATYCHMIASTOWO ZOSTANIE USUNIĘTA !!!

wtorek, 28 sierpnia 2012



Jesienno-Zimowa stylizacja :)

Bawiłam się ubraniami i szczerze powiedziawszy zaszokowało mnie moje wyczucie stylu. Wiem że jestem powierzchowna ale musicie mi to wybaczyć bo jak wiecie trudno jest wykorzenić nawyki :) Dla tej stylizacji warto się męczyć :3

 


TA STYLIZACJA WYGRAŁA MOJE SERCE!!!
Jest najnormalniej śliczna !!! Jeżeli miałabym umrzeć za jakąś stylizację byłaby to ta !!! MyOlka dziękuję za zgodę na wykorzystanie twojej doll :) Pozdrawiam cię serdecznie:)






Stylizacja Czekoladowa24:

Make-up:

 Na pierwszy rzut oka tragedia sama w sobie. Jednak jak się przyjrzeć dokładniej nie jest źle. Zauważyłam Twój uroczy make-up i pomyślałam że bez tych okularów o tragicznym kolorze i bez kolczyka w ustach wyglądasz świetnie :)

OCENA: 3+
 
W tym zestawie wyglądasz tak cudownie że aż brak mi słów. Delikatnie podkreśla twoją kobiecość :) Pomalowałam czarnym cieniem oczy i turkusową kredką w kącikach oczu. Wyglądasz naprawdę świetnie :)

Ubranie:

Przed:

 

Czy mogło być gorzej nie wiem. Ale wiem że straszniejszej stylizacji to ja chyba nie widziałam!Nic do siebie nie pasuje! Pasek pogorszył sprawę. Zasmuciło mnie to.

OCENA: 2 +

Po:
 
Uzupełnij szafę czarną koszulką na ramiączkach i będziesz wyglądała świetnie. Wyglądasz seksownie i wyraziście. Myślę że nie jeden chłopak by się spytał czy masz partnera :D


Pamiętaj o dodaniu się do obserwatorów inaczej twoja stylizacja będzie natychmiastowo usunięta !!!
 

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ledwo wstałam włączyłam stardoll i to:

http://www.youtube.com/watch?v=mzK7rsLHZqI


 STYLIZACJA moni_4


 
(pierwsze zdjęcie)
Przed:
Wyglądasz uroczo ale make-up zrobiony krzywo. Jedno oko ma biały cień ! Za to minus. Usta. Tu byłam lekko podłamana.
Ocena: 3+
(Drugie zdjęcie)
Po: Zrobiłam ci śliczny make-up. Usta delikatnie musnęłam szminką koloru ciała. Oczy w kącikach pomalowałam kolorem turkusu dla rozmaitości.Przy powiece pomalowałam Cię kredką do oczu. Białym cieniem pomalowałam przy czarnej kredce. Na zdjęciu źle widać ale puder nałożony jest równo.  Wyglądasz o niebo lepiej :)

Ubiór :
Przed:

Jestem trochę zawiedziona. Stylizacja nie jest zła ale nie jest idealna. Fakt wszystko do siebie pasuje ale czegoś tu brakuje. Gdybyś dodała tu pasek lub torebkę była by 4+. Ale dam ci 4 ze względu na to że masz uroczą kurteczkę :)

OCENA: 4
Po:    Wyglądasz elegancko. Gdyby nie torebka stylizacja byłaby nudna :) A tak wyglądasz nonszalancko z nutą drapieżności :)       




Pamiętaj o dodaniu się do obserwatorów bo inaczej stylizacja natychmiastowo będzie usunięta !             

niedziela, 26 sierpnia 2012

CZEŚĆ, WITAJCIE :)
Jestem nikapet. Postanowiłam stworzyć bloga :)
Będą tu metamorfozy. Na rozkręcenie bloga postanowiłam zrobić mega loterię ale tylko dla obserwatorów !!! Do wygrania 200, 100 i 50 sd !!! Konkurs to loteria. Aby zwiększyć szansę na wygraną zaproś osoby !!!
Poszukuję:
GRAFIKA
REDAKTORA
Jeśli masz ochotę zostać redaktorem musisz spełniać takie kryteria:
-Ukończone 12 lat,
-Umiejętność pisania bez błędów,
-Umiejętność robienia modnych stylizacji
_________________________
Jeśli jednak wolisz zostać grafikiem musisz spełniać takie kryteria:
-Ukończone 12 lat,
-Umiejętność robienia stardollowych animacji,
- Tworzenie eleganckich wzorów własnoręcznie
_________________________
Do metamorfoz zgłaszamy się na koncie redaktora który pojawi się w międzyczasie oraz na konto nikapet.
___________________________
LOTERIA TRWA DO 30 WRZEŚNIA !!! POSPIESZ SIĘ !!!
_______________________________
Castig na grafika i redaktora kończy się 27 września !!! 
_____________________________
Pozdrawiam, nikapet :)